logo
امروز : جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۵
[ شناسه خبر : ۴۰۸۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس هواشناسی استان زنجان:

سامانه بارشی وارد زنجان می‌شود

سامانه-بارشی-وارد-زنجان-می‌شود-
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: دمای هوا از فردا با کاهش محسوس همراه می‌شود، به دلیل شدت بارش‌ها در برخی از مناطق استان، اقدامات حفاظتی از محصولات کشاورزی انجام شود.

حسین سلطانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه هوای استان امروز صاف تا قسمتی ابری خواهد بود که در بعد از ظهر با وزش باد همراه می‌شود اظهار کرد: برای فردا انتظار رشد ابر و وزش باد موقت نسبتاً شدید در ساعات بعد از ظهر را داریم. 

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه از اواخر وقت روز جمعه با عبور امواجی از جو منطقه افزایش پوشش ابر، وزش باد نسبتاً شدید و رگبار باران و رعد و برق دور از انتظار نیست گفت: این شرایط با شدت و ضعف تا روز دوشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: دمای هوا از فردا با کاهش محسوس همراه می‌شود و به دلیل شدت بارش‌ها در برخی از مناطق استان، اقدامات حفاظتی از محصولات کشاورزی انجام شود و در این مورد هشدار سطح زرد از طرف سازمان هواشناسی استان صادر شده است.

وی ابراز کرد: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۹ و ۲۹، ابهر و خرمدره ۱۲ و ۳۰، آب‌بر ۱۹ و ۳۴، قیدار ۱۲ و ۲۷، سلطانیه ۹ و ۲۹ و ماهنشان ۱۰ و ۳۳ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر